„...protože si zasloužíš zazářit“

Obchodní podmínky


I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztahy mezi poskytovatelem služeb, kterým je KP Glow – nehtové studio (provozovatel: MP & Tobs s.r.o., IČ: 063 73 712, sídlo: Uralská 689/7, 160 00 Praha, Odpovědná osoba: Kateřina Přenosilová) poskytující služby manikúry, gelových nehtů, gelové modeláže, péče o ruce a aplikace umělých řas (dále jen „Poskytovatel“), a zákazníkem (dále jen „Klient“).
  2. Poskytovatel poskytuje uvedené služby v souladu s platnými právními předpisy České republiky a těmito obchodními podmínkami.
  3. Kontaktní údaje Poskytovatele: Telefon: +420 724 570 047E-mail: [email protected]


II. Služby a vznik smluvního vztahu

  1. Služby – Předmětem smlouvy je poskytování kosmetických a zkrášlovacích služeb, zejména manikúry, modeláže nehtů (např. gelové nehty), péče o ruce, P. Shine, a aplikace (prodlužování) umělých řas, případně dalších doplňkových služeb podle aktuální nabídky studia.
  2. Vznik smlouvy – Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká uzavřením ústní či písemné dohody o poskytnutí služby. K tomu typicky dochází rezervací termínu služby – osobně, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online rezervačního systému na webu Poskytovatele. Okamžikem potvrzení rezervace ze strany Poskytovatele je smlouva uzavřena a obě strany jsou vázány dohodnutými podmínkami.


III. Rezervace a storno podmínky

  1. Rezervace termínu – Rezervovaný termín je závazný a Klient se zavazuje dostavit se v dohodnutý čas. Poskytovatel může před poskytnutím služby požadovat potvrzení rezervace (např. prostřednictvím odkazu v e-mailu nebo SMS).
  2. Zrušení nebo změna termínu ze strany klienta – Pokud se Klient nemůže ve sjednaném termínu dostavit, je povinen rezervaci včas zrušit nebo požádat o změnu termínu, a to nejpozději 24 hodin předem. Zrušení či změnu lze provést stejnými způsoby, jakými byla rezervace vytvořena (osobně, telefonicky, e-mailem, online).
  3. Pozdní zrušení a nedostavení se – Při zrušení termínu v kratší lhůtě než 24 hodin předem nebo v případě, že se Klient na rezervovaný termín nedostaví bez předchozí omluvy, může Poskytovatel požadovat storno poplatek až do výše ceny objednané služby nebo si vyhrazuje právo takového Klienta v budoucnu odmítnout objednat. Opakované nedostavení se bez omluvy je důvodem k odmítnutí dalších rezervací daného Klienta.
  4. Zpoždění klienta – Klient je povinen dostavit se na sjednaný termín včas. V případě zpoždění delšího než 15 minut může být rozsah služby úměrně zkrácen, případně může být termín zrušen, a to bez nároku na náhradu z titulu nevyužitého času.
  5. Změna nebo zrušení termínu ze strany poskytovatele – Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit nebo zrušit dohodnutý termín ze závažných důvodů, jako jsou náhlé zdravotní indispozice, provozní či technické důvody (porucha vybavení apod.). O takové změně či zrušení je Poskytovatel povinen informovat Klienta co nejdříve před plánovaným termínem. V případě zrušení ze strany Poskytovatele bude dohodnut náhradní termín, případně vrácena již uhrazená záloha (pokud byla vybrána).


IV. Ceny a platební podmínky

  1. Ceník – Ceny poskytovaných služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku, který je k dispozici na webových stránkách Poskytovatele nebo přímo v prostorách jeho provozovny. Poskytovatel si vyhrazuje právo ceny služeb průběžně aktualizovat.
  2. Platební metody – Úhradu za poskytnuté služby provádí Klient bezprostředně po jejich poskytnutí, nedohodnou-li se strany jinak. Platba je možná v hotovosti, nebo platbou bezkontaktní platbou přes mobilní terminál. 
  3. Zálohy a poukazy – Poskytovatel může u vybraných služeb nebo u nových klientů požadovat zálohovou platbu předem. Dále může Poskytovatel nabízet dárkové poukazy na své služby. Podmínky jejich uplatnění budou upřesněny na webu Poskytovatele.


V. Reklamace služeb (stížnosti)

  1. Právo na reklamaci – Klient má právo reklamovat poskytnutou službu, pokud byla provedena v rozporu s dohodnutým rozsahem nebo jakostí, či vykazuje jiné vady.
  2. Lhůta pro uplatnění reklamace – Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do 2 dnů (48 hodin) od poskytnutí služby. Učiní tak Klient ústně přímo v provozovně nebo písemně (např. e-mailem), optimálně s doložením vad (např. fotografií nehtu či řas). Po uplynutí 2 dnů od poskytnutí služby se má za to, že služba byla provedena řádně, a pozdější změny stavu (odloupnutí nehtu, odpadnutí řasy apod.) už nelze uznat jako reklamaci, neboť mohou být způsobeny běžným opotřebením či nesprávnou péčí ze strany Klienta.
  3. Způsob řešení reklamace – Poskytovatel není odpovědný za vady způsobené nesprávnou následnou péčí o nehty či řasy, mechanickým poškozením ze strany Klienta nebo nevhodným zacházením. V případě oprávněné (uznané) reklamace má však Klient nárok na bezplatnou opravu vady (např. oprava nebo nové vymodelování nehtu, opětovné nalepení řasy). Konkrétní způsob nápravy stanoví Poskytovatel po dohodě s Klientem.
  4. Spokojenost klienta – V případě jakékoli nespokojenosti se službou se Klient doporučuje neprodleně kontaktovat Poskytovatele. Cílem studia KP Glow je spokojený zákazník. Poskytovatel se proto bude snažit vyřešit případné nedostatky ke vzájemné spokojenosti.


VI. Zdravotní stav a hygiena

  1. Zdravotní způsobilost – Klient je povinen před zahájením poskytování služby informovat Poskytovatele o případných zdravotních problémech, kožních či infekčních onemocněních nebo alergiích, které by mohly mít vliv na průběh služby nebo které by mohly ohrozit zdraví ostatních klientů či pracovníků studia.
  2. Právo odmítnout službu – Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout provedení služby, pokud by její poskytnutí za daných okolností mohlo ohrozit zdraví Klienta nebo narušit hygienické podmínky provozu. To se týká například případů plísňových onemocnění nehtů, otevřených ran na rukou, přenosných infekcí, silných alergických reakcí apod.
  3. Hygienický standard – Poskytovatel dodržuje přísné hygienické zásady. Všechny nástroje a pomůcky používané při poskytování služeb jsou po každém použití řádně dezinfikovány a sterilizovány v souladu s platnými hygienickými předpisy. Pracovníci studia používají jednorázové pomůcky (rukavice, pilníky apod.) tam, kde je to vhodné, a dbají na čistotu prostředí.


VII. Ochrana osobních údajů

  1. Zpracování osobních údajů – Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klientů (zejména jméno, příjmení, e-mail a telefon) výhradně za účelem poskytnutí objednané služby, vyřízení rezervace a komunikace s Klientem. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR).
  2. Reklamní e-mailová komunikace - TODO
  3. Soulad s GDPR – Osobní údaje nejsou předávány žádným třetím stranám. Údaje jsou zabezpečeny a uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou pro naplnění uvedených účelů (vedení záznamů o rezervacích, splnění případných účetních povinností apod.). Podrobné informace o zpracování osobních údajů, včetně práv Klienta, jsou uvedeny v samostatném dokumentu Ochrana osobních údajů (GDPR).
  4. Souhlas s podmínkami ochrany údajů – Odesláním online rezervace či jiným závazným objednáním služeb stvrzuje Klient, že se seznámil s informacemi o zpracování osobních údajů a že s nimi souhlasí.


VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Platnost a účinnost – Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dnem 1. 9. 2025 (datum zveřejnění).
  2. Změny podmínek – Poskytovatel je oprávněn tyto obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu jednostranně měnit. Aktuální znění podmínek bude vždy zveřejněno na webových stránkách Poskytovatele a k nahlédnutí v provozovně. Změna je účinná ode dne jejího zveřejnění, nedohodne-li Poskytovatel s Klientem výslovně jiné datum účinnosti.
  3. Právní rámec a řešení sporů – Vztahy mezi Poskytovatelem a Klientem, které nejsou výslovně upraveny těmito podmínkami, se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele. Poskytovatel a Klient se zavazují řešit případné spory především smírnou cestou. V případě, že nedojde k dohodě, je k řešení sporů věcně a místně příslušný obecný soud podle sídla (místa podnikání) Poskytovatele.